Contact:  0734167816

Transport gratuit pentru orice comanda pe teritoriul Romaniei

Livrare in 24-48 de ore

Serviciul Asistenta Clienti

Echipa noastră este întotdeauna aici pentru a vă ajuta.

Răspuns la întrebările privind comenzile

Comenzi si Livrare

Produsele sunt livrate prin curier in 24-48 de ore de la plasarea comenzii.

Intri in sectiunea „Contul meu” si urmezi pasii de inregistrare.

Da, comenzile înregistrate se pot cumula pentru a fi trimise într-un singur transport.

In momentul plasarii comenzii veti primi un e-mail de confimare in care va fi indicat si un link catre curier unde veti introduce numarul de AWB alocat de curier comenzii dvs.

Da, produsele pot fi livrate si in alta tara. La costul produsului vor fi adaugate taxele de expediere prin curierul extern.

Comenzile nu pot fi modificate, astfel ca nu se pot adauga produse, insa atunci cand comanda dvs. nu a fost procesată si ati observat ca ati adaugat un produs gresit, va rugam sa ne contactati cat mai rapid pentru a fi eliminat din comanda, deoarece nu poate fi inlocuit (urmand sa va creditam suma aferenta acestuia in contul folosit la tranzactionare). Pentru a intra in legatura cu noi puteti sa adaugati un comentariu in comanda, sa trimiteti e-mail la office@liposomals.ro Termenul de procesare include atat strangerea cat si ambalarea produselor, iar atunci cand comanda a fost finalizata si a plecat spre coletare, nu mai poate fi modificata!

Pasul 1. Cont client

Pentru a putea plasa o comanda, este necesar sa va creati un cont de client sau sa completati formularul de comanda.

Va invitam sa cititi informatiile cu privire la politica de confidentialitate, apoi:

Va rugam sa dati click pe butonul Contul meu, urmat de butonul Inregistreaza si sa completati campurile obligatorii. Daca aveti deja cont, introduceti adresa de e-mail si parola folosind butonul Contul meu, din partea dreapta-sus, a site-ului.

Contul va ajuta sa aveti acces permanent la statusul si istoricul comenzilor dumneavoastra.

Pasul 2. Alegerea/Adaugarea produselor

Atunci cand produsul este in stoc, produsul poate fi adaugat in lista de cumparaturi, fiind vizibil in partea dreapta-sus a site-ului.

In functie de cantitatea disponibila afisata in pagina produsului, puteti elimina/adauga produsele, folosind butoanele – si +. In momentul in care produsele dorite au fost adaugate in cosul de cumparaturi, va rugam sa apasati pe butonul Cumpara, apoi din pagina cosului, dupa revizuirea produselor, apasati Finalizeaza comanda.

Pasul 3. Inregistrarea comenzii

Inregistrarea comenzii se face completand 3 pasi simpli → Metoda livrare → Metoda Plata → Revizuire finala. Puteti opta in functie de preferinta: livrarea la domiciliu prin Curier sau ridicarea produselor de la Easy Box.

Pentru livrarea la domiciliu trebuie sa adaugati adresa in cazul in care nu se afla deja in lista, sau sa o selectati din lista cu ajutorul butonului Alege, daca ati mai plasat comenzi pe acest site.

→Click pe butonul Continua

Trebuie sa adaugati o adresa de facturare. Factura este emisa automat de sistem si datele trebuie sa fie corecte si complete. Atentie! Daca doriti factura pe persoana juridica, trebuie sa bifati Persoana juridica si sa completati CUI-ul firmei, iar datele se autocompleteaza ulterior. Factura este emisa automat de sistem si datele trebuie sa fie corecte si complete.

→Click pe butonul Continua

Va rugam sa vizualizati cu atentie produsele adaugate in cos, datele de livrare/facturare, termenul de procesare si livrare si mentiunile legate de disponibilitatea produselor, inainte de a finaliza plata.

Informatii importante – Va rugam sa cititi cu atentie termenul de procesare si livrare, informatiile cu privire la stoc.

→Click pe butonul Plaseaza comanda pentru a fi directionat pe pagina securizata de plata.

Pasul 4. Finalizarea platii

Finalizarea platii se face adaugand pe pagina securizata a procesatorului de plata datele corecte ale cardului dumneavoastra. Completati cu atentie datele cardului, apoi apasati butonul Autorizeaza pentru a autoriza tranzactia prin sistemul 3D Secure. → Introduceti parola 3DSecure primita prin SMS sau stabilita cu banca emitenta a cardului si apasati butonul Submit.

Felicitari, comanda a fost inregistrata si o puteti urmari la sectiunea Comenzi din contul dumneavoastra! Notificarile se trimit pe adresa de e-mail, va rugam sa verificati si folderul spam.

Atentie! In cazul in care plata nu a fost finalizata, iar comanda nu a intrat in stadiul Plata aprobata si este doar Inregistrata in sistem, aceasta nu va fi procesata.

Comanda cu plata nefinalizata este inregistrata la sectiunea Comenzi din contul de client si poate fi achitata doar in primele 24 de ore, folosind butonul de reluare plata din istoricul comenzii, prezent la Informatii facturare sub urmatoarea forma “Comanda nu este achitata. Pentru a reincerca plata click Reincearca plata”. Daca plata nu este finalizata, dupa 24 de ore de la inregistrare, la aceasta sectiune, regasiti urmatoarea informare “Comanda nu mai poate fi achitata, deoarece de la data plasarii acesteia au trecut mai mult de 24 ore.” si trebuie sa plasati o noua comanda.

Daca vrei sa schimbi un produs

Retururi și Schimburi

Va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail office@liposomals.ro

In cazul in care un produs pe care l-ati achizionat de la noi prezinta deteriorari, rugam sa ne informati despre aceasta situatie la adresa de e-mail office@liposomals.ro
In urma primirii informarii dumneavoastra noi va vom contacta pentru a stabili modul de remediere a situatiei reclamate.

Va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail office@liposomals.ro

Va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail office@liposomals.ro

Va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail office@liposomals.ro

Da, se poate comanda un produs care momentan nu este in stoc.

Transport Gratuit

Pentru orice comanda pe teritoriul Romaniei

Retururi în 30 de zile

30 de zile garanție de returnare a banilor

Asistenta Clienti

Oferita de specialistii nostri

Plata cu card securizata

MasterCard / Visa